Használd az AI-t a húsvét előtti vásárlások gyors bezsebelésére! | AI Guide

2025. április 18., Nagypéntek. Ha a vevődnek ekkor jut eszébe rendelni, már késő. Sőt, ha 16-án jut eszébe rendelni, már akkor is késő, mert tudja, hogy a hosszú hétvége alatt valószínűleg nem dolgozol, ezért úgysem érkezik meg a termék. Tehát „majd elintézi”. És elfelejti. Ne hagyd, hogy a húsvét előtti vásárlások elvesszenek: használd az AI-t, hogy felturbózd az eladásaidat a hosszú hétvége előtt.

Ehhez kapsz most 3 konkrét kampányötletet és azt is megmutatjuk, hogyan rakd össze bármelyiket kevesebb, mint 30 perc alatt a Skillbottal.

Húsvét előtti vásárlások #1 – „Még időben vagy!”

  • Cél: az utolsó pillanatban döntő vásárlók megmozdítása
  • Ezért működik: Az emberek halogatnak, de imádják azt hallani, hogy „még nem késtél le semmiről.”

Hogyan csináltasd meg a Skillbottal?

  • Master: Marketing Master
  • Skill: Hirdetés szövegíró

A beszélgetésben ezeket a témákat érintsd:

  • Mesélj a termékedről vagy add meg a termékoldal url-jét. Ha van különleges ajánlatod, az se maradjon le!
  • Mondd meg, hogy a hirdetésed célja rávenni a vásárlókat, hogy még húsvét előtt rendeljenek.
  • Ha van stílusa a vállalkozásodnak, azt is add meg a Skillbotnak. Ha te posztolsz, kérd meg, hogy olyan szöveget írjon, amilyet szerinte Te is írnál.
  • A következő legyen az üzenet: „még időben vagy, ha MOST rendelsz”

Eredmény: egy kész, húsvét-specifikus szöveg poszthoz vagy hirdetéshez, ami azonnali cselekvésre ösztönzi a célközönségedet.

Húsvét előtti vásárlások #2 – „Most vagy soha”

  • Cél: érzékeltetni, hogy tényleg mindjárt késő
  • Ezért működik: A sürgetés akkor jó, ha valódi és konkrét. Nem az, hogy „hamarosan zárunk”, hanem például az, hogy „Április 16. 14:00 után már nem tudjuk garantálni!”

Így dobod össze ChatMasterrel

  • Master: Marketing Master
  • Skill: Kampánytervezés

A beszélgetésben ezeket a témákat érintsd:

  • A húsvét előtti vásárlások felturbózására szeretnél kampányt.
  • Mesélj a termékedről vagy add meg a termékoldal url-jét. Ha van különleges ajánlatod, az se maradjon le!
  • Mondd meg, hogy a kampányod célja rávenni a vásárlókat, hogy még húsvét előtt rendeljenek. Itt add meg az utolsó rendeléi időpontot, amikor még biztosan megérkezik a rendelés.
  • Az üzenetet a következő gondolatok köré építse: utolsó rendelési időpont, kevés készlet, sürgetés.
  • Ha van stílusa a vállalkozásodnak, azt is add meg a Skillbotnak. Ha te posztolsz, kérd meg, hogy olyan szöveget írjon, amilyet szerinte Te is írnál.
  • Írd le a Skillbotnak, hogy milyen felületeken vagy jelen, és kérd meg, hogy ezek figyelembe vételével tervezze meg a kampányodat.

Eredmény: a Skillbot nemcsak arra ad javaslatot, hogy mely felületeket haszbnáld, de megírja neked a tartalmakat is, ha kéred.

Húsvét előtti vásárlások #3 – „Segítek dönteni”

  • Cél: ne gondolkodjon – csak válasszon
  • Ezért működik: A vásárlók sokszor nem tudják: kinek mit vegyenek. Te megmondod.

Csináld így a Skillbottal

  • Master: Kreatív Master
  • Skill: Ajándék-ötletadás

A beszélgetésben ezeket a témákat érintsd:

  • Húsvéti ajándékcsomagokat szeretnél összeállítani. Mondd el azt is, milyen termékeid vagy szolgáltatásaid vannak.
  • Meséld el, milyen szegmensekből áll a célcsoportod (milyen típusú emberek vásárolnak nálad a leggyakrabban).
  • Kérd meg, hogy a csomagokat úgy alakítsa ki, hogy a vásárlótípusaidhoz passzoljanak.
  • Kérj termékleírást vagy ajánlót is az egyes csomagokhoz.

Eredmény: konkrét ajándékcsomag ötleteket és hozzájuk tartozó ajánlókat is kapsz, amiket a weboldaladon, posztoknál vagy hírlevélben is felhasználhatsz.

Ne az utolsó nap szólj a vevődhöz

Bármilyen ajánlattal készülsz is, a legnagyobb hiba, ha április 17-én írsz először a húsvéti leállásról. Kezdd el a kommunikációt már ma! A Skillbot ott van mögötted, csak válaszd ki a megfelelő skilleket!

A kezdéshez kattints ide és nyisd meg a ChatMastert MOST!

Közzétette: Skillbot
ELŐZŐ BEJEGYZÉS
Hasonló bejegyzések