A legtöbb ügyfelet nem az áraid miatt veszíted el, sőt, sokszor nem is azért szipkázzák el őket a versenytársaid, mert jobbak nálad. Sokan azért pártolnak el tőled, mert valószínűleg túlságosan szűken értelmezed az ügyfélélményt. A jó termék vagy a hiánypótoló szolgáltatás sokszor nem elég: az első kapcsolatfelvételtől a szolgáltatás lezárásáig minden szó számít. És minden apró mulasztás a pénzedbe kerülhet.
Az ügyfélkezelés mesterfogásai előadásunkon megértheted, miért válik kulcskérdéssé az ügyfélkommunikáció egy mikrovállalkozásban, milyen hibákon csúsznak el a leggyakrabban a vállalkozók, és mire érdemes odafigyelned, ha hosszú távon is bizalmat akarsz építeni. És egyáltalán: mit értünk ügyfélkommunikáción?
A webináron bemutatjuk, milyen buktatókba esnek bele leggyakrabban a mikrovállalkozók, és hogyan kerülheted el ezeket egyszerű módszerekkel – akár úgy, hogy egy mesterséges intelligencia alkalmazás (mint a Skillbot ChatMaster) segítségét is igénybe veszed, hogy még jobbá és egységesebbé váljon a kommunikációd.
Néha csak utólag jövünk rá, hogy nem is az ajánlatunkkal van a gond – hanem azzal, hogy nem kommunikáltunk.
Ebben az előadásban segítünk felismerni azokat az ügyfélkommunikációs hibákat, amik csendben, észrevétlenül szivárogtatják el a vevőket – és bemutatunk néhány olyan trükköt is, amiknek köszönhetően nem kell naponta órákat eltöltened ezzel, mégis hatékonyabbá válhat az ügyfélkezelésed.
Megmutatjuk:
melyek a leggyakoribb hibák az első kapcsolatfelvételtől a lezárásig,
hogyan hat a válaszidőd, a szavaid tónusa és a hiányzó visszajelzések az ügyfeleid döntéseire,
hogyan tudsz jobb élményt nyújtani – akkor is, ha nincs időd külön szövegeket gyártani minden ügyfélre.
És azt is megmutatjuk, hogyan segíthet ebben egy magyar nyelvű mesterséges intelligencia-asszisztens, a Skillbot ChatMaster – úgy, hogy a saját stílusod, hangod és ügyfeleid maradnak a középpontban.
1 órás
online előadás
2025. 05. 15.
17 óra
Ingyenes
regisztráció
Tamás a BME Villamosmérnöki karán szerzett diplomájával informatikusként kezdte pályáját, majd egy nagy kanyart véve a marketing kommunikáció irányába fordult és ambiciózus vállalkozásba kezdett. Megalapította a Be Socialt, amely azóta az egyik legismertebb digitális kommunikációs ügynökség lett Magyarországon.
Az elmúlt több mint egy évben az AI-t berrobantó technológiai forradalom nyomán végül sikeresen egymásra talált a kommunikációs és informatikai tapasztalat, és egy lelkes startup vezetőjeként Tamás és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a mesterséges intelligencia nyújtotta hihetetlen képességeket könnyen használhatóvá tegyék mindazok számára is, akik laikusként szeretnék a maguk javára fordítani az AI emberfeletti tudásának lehetőségeit.
Tamás első kézből, gyakorlati példákon keresztül mutatja meg, miként használhatod játszi könnyedséggel a Skillbot ChatMastert nemcsak az ügyfélkezeléshez, hanem akár a napi feladatokhoz is.
Az előadás alatt bármikor kérdezhetsz kommentben,
így valós időben kaphatsz választ a felmerülő kérdéseidre
Ahhoz, hogy a legtöbbet profitáld ebből az előadásból, mindenképpen javasoljuk, hogy regisztrálj a magyar nyelvű Skillbot ChatMasterre. A regisztráció ingyenes, kártyaadatok nem szükségesek. A regisztrációhoz a 10.000 havonta megújuló kredit mellé most 30.000 ajándék kredit jár, amit szöveg, kép és hang generálására is fordíthatsz a keret lemerüléséig.
A webinár ingyenes, de annak érdekében, hogy tudjuk, számíthatunk-e a jelenlétedre, regisztrációhoz kötött. Regisztrálj most, hogy biztosítsd a helyed!