
Ha hirdetsz, el akarsz adni. Ez eddig rendben van. De azt is tudod, hogyan érdemes ezt csinálni? A legtöbben ott véreznek el, hogy nem tudják, hogyan érdemes csinálni. Ha Te is azok közé tartozol, akik számára a hirdetés sötét folt, ez a blogcikk Neked szól.
Sokan azt hiszik, hogy elég egy Facebook-poszt, mellé egy „hirdetés indítása” gomb, aztán dőlni fog a bevétel. De a valóság nem ilyen romantikus. A vaktában elindított kampány olyan, mint egy plakát az autópálya szélén: sokan elhajtanak mellette, de a legtöbben nem tudják, ki tette oda, mit akar mondani vagy érdemes-e egyáltalán visszafordulni miatta.
A hirdetés nem ott kezdődik, amikor lekattintod a bejegyzés kiemelése gombot.
A hirdetés ott kezdődik, amikor őszintén szembenézel azzal a kérdéssel: kinek akarod eladni a termékedet és miért éri meg nekik? Nem egy „célcsoportra” gondolok, hanem valódi emberekre. Katira, aki unja, hogy már megint neki kell az esti menüt összeállítania. Gáborra, aki este 10-kor még megpróbál megnézni egy oktatóvideót, mielőtt elalszik a laptop fölött. Nekik írsz.
Aztán megpróbálsz megírni egy olyan szöveget, ami nemcsak mond valamit, hanem akar is valamit. De összeakadnak a mondataid. Vagy épp sehogy sem akar összeállni, mit is mondj. Kinek. Miért.
Leülsz, nyitsz egy dokumentumot, bámultok egymásra. Elkezded a szokásos sablonokat: „Minőségi termék”, „Most akciós”, „Ne maradj le”. Nem az igazi. Bezárod. Majd holnap. Vagy inkább csinálja meg valaki más.
Használd a ChatMaster hirdetés szövegírás skilljét!
A legtöbben nem örömből írnak, hanem muszájból. Nem tudják, milyen a jó hirdetés. Nem tudják, hogyan kell elkezdeni. Azt se, hogy épp kinek írnak. Vagy mit írjanak, hogy hasson.
Pont ezért van a Skillbot, a ChatMaster mögött lévő mesterséges intelligencia.
A Skillbot nem egy varázspálca, de elindít az úton. Nem mondja meg helyetted, mit akarj mondani, de segít magadat kifejezni. Magyarul, érthetően, lényegretörően.
A „Hirdetés szövegírás” skill egy kattintással megnyitja az ajtót, és máris ott villog előtted a személyes szövegíród kurzora, és elkezdődik egy beszélgetés. Mit akarsz elérni? Mit szeretnél, hogy érezzen az, aki látja a hirdetésed?

Utána ötletelhettek. Szó szerint. Vagy kérhetsz tőle egyből szövegjavaslatot. Ha nem tetszik, átfogalmaztatod. Pont, mint egy szövegíró, akinek van ideje Rád. És csak Rád. Amikor csak kell. És nem neheztel akkor sem, ha még a tizedik verzióban is kérsz módosítást.
** Célcsoportnak megfelelő, a hirdetési felülettel kompatibilis, hatásos hirdetési szövegek – pillanatok alatt.**
De valljuk be: van, akinek ez nem elég. Nem csak használni akar valamit, hanem érteni is.
A szintlépés
Mitől jó egy Facebook-hirdetés? Mi az a kampánystruktúra? Hogy Micsoda a remarketing, és miért pont olyan termékek hirdetését látod mindig, amire épp tegnap kerestél rá?
Ha a hatékony hirdetés szövegeken felül Te ezeket is tudni akarod, akkor Neked való az Online Marketing Akadémia új hirdetés csomagja. Az OMA három tudásanyagból álló csomagjából nemcsak azt tanulod meg, hogyan érheted el az embereket, hanem azt is, hogyan gondolkodik egy profi hirdetési szakember.
Facebook, Insta, Google? Remarketing? Kampánytípusok?
Az OMA hirdetés csomagja térképet ad a kezedbe, amihez a Skillbot lesz a mindent maga mögé utasító digitális járműved. Rajtad áll, hova vezetsz vele.
Ha belevetnéd maga ebbe az utazásba, irány az OMA hirdetés csomagja!